Fitness

GRAFIK FITNESS

Zajęcia fitness będą odbywały się do końca czerwca 2017

Od 1 lipca będą odbywały się tylko zajęcia indywidualne z trenerem.

 

 

 

 

Zajęcia  siłowo-wytrzymałościowe oparte na pracy z obciążeniem , zmienianym w zależności od grupy mięśniowej. Ćwiczenia z wykorzystaniem sztangi, wykonywane przy muzyce. Zapewniają wzmocnienie siły mięśni bez widocznego ich zwiększenia i spalenie podskórnej tkanki tłuszczowej dające efekt pięknie wyrzeźbionej sylwetki

To forma zajęć na specjalnych rowerach stacjonarnych odbywająca się w rytm motywującej muzyki pod kierunkiem wyszkolonego instruktora. Podnosi wydolność, wzmacnia układ krążeniowo-oddechowy spala tkankę tłuszczową i kształtuje dolne partie ciała, a także korzystnie wpływa na wygląd całej sylwetki.

Trening oparty na metodzie Pilates. Wzmacnia mięśnie całego ciała, ze szczególnym uwzględnieniem mięśni głębokich brzucha, miednicy i grzbietu. Pilates kształtuje nawyk utrzymania prawidłowej postawy ciała, poprawia propriocepcję (czucie głębokie) i uczy efektywnego oddechu połączonego z wykonywanymi ruchami.

Zajęcia prowadzone z wykorzystaniem platformy-stepu, oparte na wysiłku aerobowym i układach choreograficznych. Zajęcia poprawiają koordynacje i pamięć ruchową, a również kształtują i wzmacniają dolne części ciała. Idealny sposób na wyrzeźbienie całej sylwetki oraz spalenie nadmiaru kilogramów.

Abdominal, Buttocks, Thights
Zajęcia wzmacniające dolne partie ciała: brzuch, pośladki, uda. Idealny trening dla wszystkich, którzy pragną mieć płaski brzuch, smukłe uda i jędrne pośladki.

Zajęcia z wykorzystaniem dużej piłki o średnicy 55 – 75 cm. Ćwiczenia na piłce poprawiają równowagę oraz wzmacniają mięśnie odpowiedzialne za utrzymanie prawidłowej postawy. Zajęcia o niskiej intensywności, ale niosące wiele korzyści, również po przebytych urazach i przy dolegliwościach kręgosłupowych.

Zajęcia prowadzone pod okiem doświadczonego  instruktora – fizjoterapeuty.

Zapraszamy na zajęcia już po zakończeniu 1 trymestru ciąży.

Zajęcia poprawiają ogólne funkcjonowanie organizmu i samopoczucie podczas całego przebiegu ciąży. Regularne ćwiczenia w  zapewniają szybki powrót do formy po narodzinach dziecka, a także korzystnie wpływają na dotlenienie i odżywienie dziecka jeszcze w brzuchu mamy.

Jest to idealny sposób na zapobieganie bólom kręgosłupa, nóg oraz utrzymanie elastyczności mięśni przez cały okres ciąży.

Przed przyjściem na zajęcia prosimy o zaświadczenie od lekarza prowadzącego o możliwości uczestnictwa w zajęciach i braku przeciwwskazań do wykonywania ćwiczeń.